Nejat İşler Hastalığı

Nếu Sever Picasa báo lỗi File in valid deteled có thể do hết hạn băng thông tạm thời. Các bạn hãy chọn qua sever khác hoặc xem lại vào ngày hôm sau.

Các bạn đang xem phim Nejat İşler Hastalığı

Xem phần chia nhỏ (a, b..) đỡ lag và load nhanh hơn phần Full, 360p load nhanh, 720p độ nét cao

Để tải phim về máy các bạn nên sử dụng phần mềm IDM Full mới nhất

Chức năng lưu tập phim đang xem chỉ có tác dụng trên 1 máy tính

Nếu bạn không xem được phim vui lòng nhấn Ctrl + F5 vài lần. Hoặc chuyển sang Server khác để xem.

Xem phim tốt nhất trên trình duyệt ChromeFirefox, nhấn vào đây để tải Firefox miễn phí



NEJAT İŞLER HASTALIK DÖNEMİ 

 2013 Yılında ünlü oyuncu Nejat İşler,Kanal D ekranlarında yayınlanan İntikam Dizisi çekimleri sırasında sedef hastalığına yakalandı ve diziden ayrılmak zorunda kaldı.Aşırı yorgunluk sebebi ile hastalığın tetikleyicisi olduğu iddaa edildi.Bzı çevreleri isse Siroz hastalığına yakalandığını söylemiştir.Bu hasta dönemlerinde hayranlarından bir an olsun ayrılmayan sanatçı Facebook'ta şu yorumu yapmıştır: 

 “Tedaviyi reddetmek, erken ölmek gibi niyetim yok. Bazen cevabını kaldıramayacağını bilsen de yine de gerçeği öğrenmek istersin. Milyon tane kazık yiyince, bedenin zarar görüyor. Çıplak geldim, çıplak gideceğim. Amacım zamanı satın almak. Mülk edinmek gibi bir derdim yok. Mülkiyet hırsızlık gibi bir şey. Sevmiyorum işte. Biz kuşak olarak böyleyiz. Bize sevmeyi, bir şeylere bağlanmayı öğretmediler. O tarafımız gelişmedi. Ben dünyanın bir parçasıyım. Şurayla ve bedenimle sınırlı değilim. Bir şeyler yanlış gidiyor, birileri acı çekiyor. Ben de çekiyorum aynı acıyı. Altıma son model bir araba çekip, güzel bir ev alınca mutlu mu olacağım yani? Hayır, olmam. Aramızda mutlu olanlar varsa zekalarından şüphe ederim, bir de gözlerinden. Çünkü iyi görmüyorlardır. Siz beni yenmediniz çünkü: ben sizinle daha oynamadım. Ben gidiyorum dediğimde ‘gitme’ diyen birini değil, ‘Ben de geliyorum, yalnız gidemezsin’ diyen birini istiyorum.” 

 17 Ocak 2014 tarihinde yoğun bakıma alınan Nejat İşler'i siz sevgili hayranları bir an olsun yanından ayrılmamıştır.İstanbul Acı Badem Hastanesinde tedavi süreci geçirdikten sonra 30 Ocak 2014 tarihinde konuşmaya başladı ve Nisan 2014 tarihinde Vehbi Koç Vakfı Amerikan Hastanesinden taburcu oldu.


Biz sevgili Nejat İşler hayranlarına beğenmek ve yorum yapmak kalıyor...

Bunları Biliyor musunuz ? Okudunuz mu ?


Chúc các bạn xem phim Nejat İşler Hastalığı vui vẻ.
Bình luận FacebookGoogle
Phim Liên Quan
Đang tải dữ liệu...