Nếu Sever Picasa báo lỗi File in valid deteled có thể do hết hạn băng thông tạm thời. Các bạn hãy chọn qua sever khác hoặc xem lại vào ngày hôm sau.

Các bạn đang xem phim Nejat işler Dizileri

Xem phần chia nhỏ (a, b..) đỡ lag và load nhanh hơn phần Full, 360p load nhanh, 720p độ nét cao

Để tải phim về máy các bạn nên sử dụng phần mềm IDM Full mới nhất

Chức năng lưu tập phim đang xem chỉ có tác dụng trên 1 máy tính

Nếu bạn không xem được phim vui lòng nhấn Ctrl + F5 vài lần. Hoặc chuyển sang Server khác để xem.

Xem phim tốt nhất trên trình duyệt ChromeFirefox, nhấn vào đây để tải Firefox miễn phí


NEJAT İŞLER DİZİLERİ

Nejat İşler,1994 yılında dizi oyunculuğuna başlamıştır.Hemen hemen tüm dizilerinde elinden gelenin en iyisini yapmış;1994 Gurur dizisindeki amatör ruhunu hiç kaybetmeden daima kendini geliştirmiş bu amatör yürek bugün Türkiye'de aranan sanatçı ve oyuncusu olmayı sağlamıştır.Tüm dizilerinde farklı karakterlere bürünen Nejat İşler,farklı ruh yapısı ve kendi mizacını da dizi karakteri ile harmanlamıştır.Bazı dizilerde de olduğundan çok farklı olarak kendini farklı lansetmeyi başarmıştır.Bazı ropörtajlarda da belirtmiştir;

Asosyal olduğunuzu söylediniz çok kez.
İnsan içine rahat çıkamam. Sıkılıyorum. 

Ama işiniz bunu gerektiriyor. Zaten bu işi de zorla yapıyor gibi bir haliniz var.
İşimi yaparken çok utanmazlaşıyorum. Kendimi çok özgür hissediyorum, o yüzden işimi çok seviyorum. Ama yaşadığım keyifli anın bozulmasına tahammül edemiyorum. Benimkinden farklı nedenlerden dolayı bu işi seçen insanlarla yan yana geldiğimde çok anlaşamıyoruz. Öyle olunca da sıkılıyorum. Oyun oynuyoruz ya... Ben oyunu eğlenmek, iyi hissetmek için oynuyorum. Bunun karşılığında para ödüyorlar. Ne güzel.

Çok fazla ciddiye almıyor musunuz?
Alıyorum, sen deli misin! Oynarken çok ciddiyimdir. Şurada bir basketbol maçı çevirelim mesela, basketbol oynarken de çok ciddiyimdir. Ama şımarıklığa tahammülüm yok. İşin getirdiklerini kullanmak için işi yapanları ya da yaptığı işin getirdikleri nedeniyle havaya girenleri, egoları yükselenleri sevmiyorum. Onlarla yan yana duramıyorum.

Bu denli işine ve hayata sarılan bir sanatçıya ne denilebilir ki tebrik edip beğenmekten başka?

Nejat İşlerin dizi ve karakterleri :

1994-Gurur
1994-Şehnaz Tango-Ergün
1999-Deli Yürek-Oktay
2001-Nasıl Evde Kaldım - Metin
2001-Deem,Gofret ve Ben - Murat
2002 - Aşk ve Gurur - İlhan
2002-Gülbeyaz - Kadir
2003-Sultan Makamı
2004-Şeytan Ayrıntıda Gizli - Ali
2004-Aliye - Deniz
2005-Beyaz Gelincik - Seyis
2007-Bıçak Sırtı - Ali
2009-Kapalıçarşı-Cemal
2010-2012-Behzat Ç. Ankara Polisiyesi
2011-Parmaklıklar Ardında-Ahmet
2012-İntikam-Rüzgar
2014-Benim Adım Gültepe-Dış Ses

Biz sevgili Nejat İşler hayranlarına beğenmek ve yorum yapmak kalıyor...

BUNLARI BİLİYOR MUYDUNUZ ?

Chúc các bạn xem phim Nejat işler Dizileri vui vẻ.
Bình luận FacebookGoogle
Phim Liên Quan
Đang tải dữ liệu...